domingo, 28 de marzo de 2010

Recordo a TVG de Fraga


Pois apeteceme contar unha pequena historia persoal.
Si, recordoume, asi, sen mais.
Se non erro estaba eu en 5º ou 6º de Primaria, ou sexa, tiña sobre 10 ou 11 anos.
Pois ben, dende a TVG convidouse a nosa escola (o grandisimo CEIP Praia de Quenxe) a participar no programa "A Repanocha" presentado por Tucho (Sindo en Padre Casares). Todos encantados.
Fixeramos un pequeno casting entre nos pra ver quen deberia de ir ao programa representando a nosa clase. O resto do grupo eran escollidos nas clases superiores a nosa. Nese casting saira eu elixido. A verdade non e que fora eu o millor, pero estaba encaixado dentro do grupo maioritario da clase, os homes. Evidentemente a miña "contrincante" era muller. De ahi que obtivese maior numero de votos.
Pois ben, chegado o derradeiro dia entraramos no estudio cas nosas chuletiñas de chistes. STOP. Unha muller de negro.
- Hola, deixasme ver a chuleta?
- Si, toma. (dinlla)
E lendo un a un os chistes ali anotados reparou nun que dicia:

"Chega o home a casa e dille a muller:
- Manolo, frioche uns ovos?
E el respostoulle:
- E por que non che frio eu a ti as tetas?"

Fin do chiste.

Volve cara min a muller de negro. NOOOOON, acabarame de dicir que non podia contar ese chiste!!!

O mellor era moi forte, que un rapaz diga tetas na television. PUFF QUE BARBARIE!!!
Pois conto isto como anecdota, que cada un saque as suas conclusions.
E por certo, ainda non me vin nese programa porque dixeronme un dia, e resultou que nin ese dia nin nos tres seguintes...

No hay comentarios:

Publicar un comentario